söndag 27 juli 2008

Ledig dag = slö dag

Seg, trött... Ledig dag idag. Vill helst bara sova för att ta igen alla de missade timmarna av min sömn som byggts på de senaste veckorna. Hinner aldrig riktigt vila ut känner jag. Men nu är det bara 5 dagar kvar sen är det verkligen ledigt fram till 18 augusti. Då börjar ju lillen på dagis och jag i skolan, det ser vi fram emot :)

Snart blir jag nog själv här hemma igen och det är nog för det bästa i längden. Need my space. Behöver komma på fötter ordentligt känner jag. Mådde faktiskt väldigt bra när jag bodde här själv, även om det var jobbigt som tusan så mådde jag ändå bättre än vad jag gör nu. Konstigt för att komma från mig va? haha

Hur som helst, nu ska jag leka lite med plutten som precis vaknat till liv ordentligt efter sin lilla upplur. Älskar min plutt, han är mitt liv. Men vilken busunge han har blivit, rena rama Emil i Lönneberga!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer