lördag 26 juli 2008

En känsla

sittep här på bussen på väg in till stan. Emma och Rasmus sitter bredvid. Blir så glad när jag ser dem. Sådan kärlek! Tänk om vi alla kunde hitta den rätta, så som de har gjort. Tänk att känna det, den där känslan, enda ut i fingertopparna. Den känslan är underbar! Jag har känt den en gång för ett par år sedan... Mycket därför är det svårt att förstå att det blev som det blev för den där känslan finns alltid kvar mer eller mindre inom en. Jag hoppas att jag hittar den där känslan igen någon gång. Inget är omöjligt som man brukar säga. Det enda jag vet är att jag inte är så lycklig som jag skulle kunna vara. Förutsättningarna finns där men en väldigt viktig del fattas, tyvärr. Ska bli riktigt härligt att umgås med roligt folk idag och få skratta :) Hoppas alla får en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer