torsdag 10 juli 2008

Work again

Idag är det jobbet som gäller igen. Det var väldigt segt att gå upp imorse och som ni märker har jag ännu inte kommit från datorn.. Om en timme ska jag gå till bussen men känns inte som att jag har någon bråtska direkt. Hoppas det är en relativt lugn dag på jobbet idag för jag är ganska seg faktiskt.

Vågen står fortfarande och hånar mig (fast iofs inte så konstigt med tanke på vad jag smällde i mig igår). Men till nästa vecka ska jag ha kommit ner under 60-sträcket. Det är som om det är världens uppförsbacke precis vid detta delmål.. hoppas det går bättre sen :) Igår drack jag en klunk cola men det var inte ens gott så nu får det vara slut på den varan faktiskt. Drack iofs en Mer men med tanke på att vi lite smått firade så kan det väl vara okej för den gången.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir till lunch för jag har inte hunnit fixa något till jobbet så det blir väl att handla något på vägen.. eller i bistron.
På söndag ska jag till bror och fixa med lite grejer, kommer bli toppen när det är klart tror jag ;)

Men hur som haver, nu måste jag gå och göra mig i ordning om jag ska hinna.

Ha en trevlig dag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer