onsdag 30 juli 2008

Amazing!

Helt otroligt att man kan vakna 6 när klockan står på halv 8. Varför vaknar jag såå tidigt? Okej, somnade ganska tidigt igår så har väl ändå sovit 7 timmar men jag har aldrig haft problem att sova 8 timmar tidigare.. Och nej jag blir inte väckt av min son, snarare tvärtom. Den där killen verkar kunna sova hur mycket som helst :P (redan tonåring hehe).

Idag ska jag stänga bistron, jippi not! Hoppas det inte är allt för mycket folk ikväll bara så man verkligen hinner stänga ordentligt, så man inte kommer därifrån allt för sent. Ska iaf bara stå från 17 till stängning och det är skönt. Bättre det än att stå i bistron hela dan.
Undrar hur Markus mår idag med ett trasigt ögonbryn... Stackarn!

Men nu ska jag nog ta och börja göra mig i ordning lite smått. Lillen står och säger "nama mama nama" i sängen så jag tror han vill mig nåt ;)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer