onsdag 17 september 2008

Anyone out there?

ett fint kort på Li och Janis



Idag när jag skulle gå ner till affären blev jag så illa tvungen att sätta på mig fingervantarna, det är såå kallt här hemma. Vilket gör att jag bara vill åka tillbaka till Grekland så klart. Den där underbara värmen. Erik.E frågade om jag skulle emigrera och som det är just nu skulle det inte vara helt fel :-P Skämt o sido. Kommer garanterat åka tillbaka så fort det bara går, eller efter april någon gång blir det väl men tillbaka ska jag!

Idag har man hunnit med ganska mycket; tvättat, pluggat, städat och skrivit prov. Känner mig ganska duktig trots att jag fortfarande bara går på halvfart.

Fick ett oväntat sms för en stund sedan. Blev förvånad må jag säga. Men det är alltid trevligt när folk hör av sig ;-)

Idag är det den 17 september... Memories! :'(

Nu ska jag in ta position i soffan och njuta av en lugn kväll.

/jonna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer