onsdag 3 september 2008

Ett litet inlägg innan middag

Plutten ligger och sussar men ska snart väcka honom eftersom det är dax för middag och han hade tydligen inte ätit mycket till lunch idag berättade mamma.

Själv har man varit i stan och fixat en massa. Hade sån jäkla tur kan jag lova! Var upp på Åhléns för att titta om de hade kvar den baddräkten jag hade sett i början av sommaren. Emelie jobbade så hon visade mig de som fanns kvar och där hänger den! Precis den jag ville ha! Underbart. Självklart saknades banden till den men lilla söta Emelie letade upp dem åt mig :-) Sedan var jag till optikern, allt såg äntligen bra ut och nu är linser beställda (hinner så klart inte få dem innan vi åker men jag hoppas dessa jag har vill funka hela veckan). Sedan var jag och växlade pengar åt mig och syrran så nu är det fixat. Innan jag åkte hem tog jag en fika med Emelie, det var trevligt.

Nu hemma igen, funderar på hur jag ska hinna med allt innan jag åker. Plutten är fortfarande inte helt kry men jag hoppas verkligen att han kan gå på dagis på fredag. Tack och lov att mamma har kunnat ställt upp som barnvakt den här veckan annars hade jag inte fått mycket gjort. Tack kära mamma <3

Jag var sååå nära att shoppa idag när jag var inne i stan. Jag var t.om. på väg till kassan när jag ångrade mig. Jag får inte slänga ut mer pengar på kläder just nu! Jag har INTE råd med det egentligen. Visst kan man dra ner på annat men nu vill jag unna mig lite under semestern så då får jag shoppa där nere istället. Inget mer här hemma i Sverige denna månad (slår mig själv på fingrarna). Men nu vaknade plutten, vilken tajming han har ;-)

Ikväll kommer förhoppningsvis Peter över :-)

/jonna

1 kommentar:

  1. Tack! :) Jag frågar massa bara för jag såå gärna vill ¨åka nånstans! Jag har bara varit i thailand så vill gärna se lite i eurpoa med.

    SvaraRadera

Kommentarer