söndag 28 september 2008

Söndag

Just nu är jag väldigt trött, känner inte alls för att åka och jobba. Men så tänker jag att när jag kommer hem så har det gått ännu en dag, bättre än att sitta hemma, tiden går så sakta då. Sen är det måndag igen, då är det plugga som gäller. Har en stor uppgift som ska lämnas in imorgon så det blir att sitta framför datorn hela dagen. Hoppas bara Kevin är pigg nog att gå till dagis, han har varit hostig och snorig ett par dagar nu men det verkar inte bli värre så det är nog ingen fara, det vänder förhoppningsvis snart.

Fick lite flashback alldeles nyss, hittade några foton på nätet från "mitt förra liv". Men det satt någon annan på min plats, förstår inte hur det kunde hända riktigt, fortfarande. Kommer nog aldrig förstå det. Men livet går vidare som tur är :-)

Alldeles strax dax att gå iväg till bussen igen.. Idag ska jag hinna med stadsbussen! Gick ut till jobbet igår och sedan ner på stan efter jobbet också, så det blev mycket promenad. Men det var ganska skönt att gå efter jobbet när man suttit still i kassan hela dagen. Men som sagt, idag vill jag ändå hinna med bussen till jobbet.

Vilka är ni 40-50 personer som läser min blogg varje dag? *nyfiken*

/jonna

3 kommentarer:

  1. ja.. dagarna går verkligen ursakta när man inte har nåt att göra!

    SvaraRadera
  2. Jag läser ibland :)

    SvaraRadera

Kommentarer