tisdag 2 september 2008

Skiathos - Grekland


På måndag klockan 07.30 bär det av till Skiathos för mig och syrran. Ska bli såå sjukt härligt med en semester och vad är inte bättre än Grekland? Trevligt folk, inte sjukt mycket turister, sol, värme och god mat. Dessutom får jag nu chansen att dricka en "Sex on Jessica" eftersom vi ska bo på samma hotell som syrran gjorde när hon var där för 1½ vecka sedan :-P

Men snacka om att det har varit problematiskt med allt.. Det visade sig så klart att mitt pass hade gått ut och att det tar 5 arbetsdagar för att få ett nytt. Så på söndag efter jobbet ska jag och pappa åka till arlanda och fixa en provisoriskt pass. Men fy fasiken var skönt det ska bli.
Kul att åka med syrran också, vi har aldrig varit utomlands tillsammans (förrutom familjesemester och det är inte riktigt samma sak).

Så Skiathos here we come!!

/jonna

3 kommentarer:

  1. Åh vad skönt! Har ni bokat sista minuten eller? Jag är jättesugen på en sista minuten nånstan nu när Fredrik är skadad och itne kan spela.. som en sista grej tillsammans innan vi får bebis liksom!

    SvaraRadera
  2. Japp det gör jag.. vissa dagar som är sämre bara men annars så börjar det se ljust ut med illamående och trötthet. Peppar peppar. Är eran resa en sista minuten? Va gick den på?

    SvaraRadera
  3. okej! Vad ska ni bo på för hotell då? Den är beräknad till den 22a januari! Så nu får tiden gärna gå lite fortare :)

    SvaraRadera

Kommentarer