tisdag 2 september 2008

Flytta

Jag har hela tiden vetat att jag inte kommer bli kvar i Gimo resten av mitt liv och jag kom härifrån ett tag och hade det inte varit för allt som hände i vintras hade jag inte kommit tillbaka hit överhuvudtaget. Jag trivs bra just nu men jag vet att jag vill vidare.. Jag vill komma härifrån förr eller senare. Kanske redan nästa sommar tar jag mitt pick och pack och drar vidare. Det beror på hur saker faller sig men det lutar nog mot att jag flyttar då. Det finns bara mindre och mindre som håller mig kvar här i krokarna och så länge som jag har körkort kan jag ta mig överallt och då spelar det ingen roll var jag bor. Huvudsaken att jag trivs där jag bor.

Nu är tvätten klar, skönt! Så alldeles strax ska jag börja att plugga. Here we go!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer