måndag 15 september 2008

Skiathos - Lovely!

Nu är jag hemma igen efter den absolut bästa semestern genom tiderna. Har aldrig haft så roligt hela mitt liv kan jag lova. Det har varit mycket som hänt på gott och ont kan man säga, men kort sagt; Underbart! Har lärt känna en massa trevligt folk och varit med om så otroligt roliga saker.

Orkar inte berätta allt nu men tar det i korta drag;
Jag har fått en drink uppkallad efter mig ("Sex with Jonna" eller även kallad "Sexy Ladie")
Jag har varit full, så full har jag inte varit sedan jag var 15 år.
Jag har åkt motorcykel, jag var full och åkte med hotellets ägare utan hjälm (stupid I know, omdömet glömde jag hemma)
Jag och syrran har festat med hotellets bartenders, alkohol i stort sett varje dag mer eller mindre.
Jag har lärt mig spela backgammon, sjukt roligt!
och mycket mycket mer...

UNDERBART!
Jag ska tillbaka till Grekland.

fler bilder kommer imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer