måndag 29 september 2008

Jahopp, nu får man inte ett dugg gjort

De ringde från dagis så det var bara att gå och hämta hem lillen. Feber, igen! Ändå tog jag febern på honom igår kväll och då hade han 36,9 men tydligen hade han 38 nu enligt dem, men när jag kom hem och tog tempen på honom igen så var det vara 37,4 (med tillagt 0,4 grader). Inte mycket till feber och han är dessutom pigg och glad. Sprang runt och lekte när jag hämtade honom.. men men.. han får vara hemma med mig ett par dagar så får han gå tillbaka till dagis på onsdag/torsdag.

Tur att jag hann göra inlämningsuppgiften i Information och Layout innan de ringde så nu har jag bara en uppgift kvar den här veckan (puuh) och den borde jag hinna med även om jag har lillen hemma. Mamma ska komma och ta honom en stund så jag kan gå ner och handla lite sen.

Ringde familjerätten men självklart var deras telefontid slut för idag (fast att det stod att den var till 11.30.. men men..) Så de bad mig ringa upp imorgon istället.

Nu vill jag att det ska bli fredag :-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer