måndag 1 september 2008

Om de mördat så släpp inte ut fanskapen!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3224476.ab
Varför får mördare gå ute i det fria? Det spelar ingen roll om de "skött" sig under en lång tid, de har ändå mördat någon, tagit någons liv, släkt ljuset i en människas ögon. Det är fruktansvärt!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Imorgon ska nog plutten till dagis, han har mått mycket bättre idag och nu på eftermiddagen/kvällen har han varit ett riktig busunge. Sprungit runt och härjat som en tok!
Om han mår bra imorgon så ska jag börja med företagsekonomin, finally! Ska göra inlämningsuppgiften för den här veckan så slipper jag tänka mer på den.

Men nu är jag så jäkla trött, vill bara sova men har tvättstugan och det är inte torrt än på ett tag :-( Men så fort jag hämtat in det sista ska jag dyka ner i sängen för ska Kevin till dagis imorgon måste vi upp vid 7 (gäsp).

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer