fredag 26 september 2008

Vaaardag



Nu har man varit och lämnat lillen på dagis, idag är det fotografering där. Ska bli kul att få hans första "skol-foto", det är sånt man kommer få ett gäng under åren och det är sånna saker som får mig att förstå att han kommer växa, bli stor och vuxen en dag. Men det känns ganska avlägset just nu.

Så vad ska jag göra idag då? Jo jag ska sätta igång med nästa veckas uppgifter har jag tänkt. Ska även tvätta så jag slipper börja nästa vecka med det. Sen i helgen är det jobb som gäller, 9.55-17.15 både lördag och söndag. Christer kommer hit ikväll, hoppas bara att vi kan hålla sams för jag orkar verkligen inte med nå mer tjaffs nu.

I natt kom man inte i säng förrän halv ett och Kevin fick för sig att vakna 6 imorse så man är inte pigg just nu. Ska strax gå och göra i ordning lite frukost... sedan kanske man får energi att sätta igång att göra något.

Igår efter dagis så var jag och Kevin på playdate med Mia och Meja. Kevin var ganska trött så det var lite ledset ett tag där men han busade runt lite med Meja. Det var trevligt och jag hoppas vi kan göra om det snart igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer