onsdag 3 september 2008

Med hatten på sné

Jag trivs väldigt bra med att ha något på huvudet har jag märkt.
Detta är som sagt mitt senaste tillskott till samlingen av huvudbonader.
Tröjan är stickad och kommer från Gina Tricot, väldigt mysig med stor härlig
krage, väldigt speciell modell, armhålorna sitter väldigt långt ner men det ökar bara mysfaktorn med den. Väldigt skön! Så detta blir nog min utstyrsel idag när jag drar iväg till stan. Möjligtvis väljer jag något varmare än ett linne under tröjan eftersom det inte direkt är någon sommarvärme ute längre.
Eftersom det blir utlandsresa den här månaden kan jag bara glömma att köpa de där underbara skorna jag hade hittat på Gallerian. De var sååå fina så det känns trist.. men men.. man kan inte få allt här i livet.

Nu ska jag göra mig i ordning.

/jonna

1 kommentar:

  1. på vilken sida beställde ni er resa? förlåt om jag kör tusen frågor nu :P

    SvaraRadera

Kommentarer