torsdag 4 september 2008

Pinsamt!

Man ska verkligen inte ta saker för givet har jag precis märkt. Min "f.d" chef ringde precis och frågade om jag ville jobba extra i helgen. Hmm.. jag ska redan jobba i helgen sa jag. Då visade det sig att han inte visste om att jag blivit anställd av Biltema. P i n s a m t ! Jag var bombsäker på att han visste det eftersom jag bad honom själv lägga in ett gott ord för mig hos BT-chefen, vilket han även gjorde. Men tydligen så hade min chef glömt att berätta att han anställt mig. My mistake, självklart skulle jag ha ringt till f.d chefen och berättat att jag fått helgjobb. Men jag fick mitt straff.. kände mig som en jubelidiot i telefonen. J plz don't hate me! Han gratulerade mig iaf så sur vart han nog inte :-/

Har varit ner med Kevin till vårdcentralen. Det visade sig att min lilla älskling fått öroninflammation, stackarn. Inte konstigt då att han inte är nå pigg. Men nu har han fått pencilin så förhoppningsvis går det över fort. Jag ska ta och laga i ordning lite middag till honom och mig nu. Tänk den dagen han är så stor att han själv kan tala om vad som är fel :-)

Dax att ställa sig vid spisen.
Glöm inte att vara med och tävla om Norm 69 lampan hos vitdesign.
Länk ser ni i inlägget här under.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer