lördag 27 september 2008

Fruktansvärd dag!

Vilken jobbig dag detta varit, pust och stön! Det har varit helt sjukt på jobbet, hur mycket folk som helst. Jag har inte gjort något annat än suttit i kassan och knappt varit på toaletten för att man inte hunnit. Jag var rastansvarig och självklart vad vi kort med folk så det var knepigt att få ihop det och med minst 1 trasig kassa så blev det bara värre! Men men, vi överlevde och det har aldrig varit skönare att komma därifrån :-P

Nu sitter jag och väntar på att Anders ska höra av sig, sen är det sängen som gäller, ikväll får det inte bli sent. Måste sova!

På måndag är det att ringa till familjerätten, jag har äntligen övertalat Christer att gå med på ett samarbetssamtal så att vi kan försöka komma överrens om allt som gäller Kevin. Jag förstår inte hur man inte kan vilja göra det, men som sagt, nu har han gått med på det och det tror jag kommer gå jättebra. Så jag ska ringa dit och sen är det bara att hålla tummarna att man kan få en tid ganska snart.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer