tisdag 23 september 2008

Den brister säkert snart

Min bubbla kommer säkert brista snart. Allt går alldeles för smidigt... Jag vet hur det brukar bli. Här går man och svävar på moln (så att säga) men snart försvinner molnen under mina fötter och jag har fritt fall ner mot jorden igen.

Jobbet löste sig, nu kommer jag jobba ojämna helger framöver. Kommer sakna Camilla så klart, kan aldrig bli lika kul på jobbet om man inte jobbar med henne. Däremot så blir allt annat mycket smidigare, om nu mina moln vill hålla sig under mina fötter.

Släppte precis en bomb för exet, mindre populärt men bättre att vara ärlig.

Nu längtar jag bara till nästa helg :-)

/jonna

2 kommentarer:

  1. Du skriver så hemlighetsfullt jämt! En bomb? Har du träffat en ny? :)

    SvaraRadera
  2. Nja, har inte träffat någon direkt men möjligtvis. Har en dejt nästa helg och det var inte så populärt direkt.

    SvaraRadera

Kommentarer