lördag 20 september 2008

Save my money


Nu har jag bestämt mig för att ha "köpförbud" under 4 månader. Alltså under 4 månader får jag bara spendera pengar på mat och hygienartiklar. Självklart ska jag köpa julklappar till Kevin till julafton och allt annat som han kan tänkas behöva under dessa 4 månader men inget till mig själv. Det ska bli kul att se hur mycket man kan spara på dessa 4 månader. Så från och med denna lön (25 september) fram t.om. 25 januari 2009 är det köpförbud som gäller för mig.

Det som får köpas är följande;
mat
hygienartiklar
allt som kan tänkas behövas till kevin
resor (busskort osv) måste ju för att kunna ta mig till jobbet
betala för att kunna gå och simma osv.

Målet är att spara minst 1000 kr/månad, tror ni jag fixar det? :-)

Just nu skulle jag vilja åka till Sundsvall, det var över ett år sedan jag var där.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer