måndag 22 september 2008

Över gränsen


Just nu är det mycket i livet som händer. Frågan är bara vad som väntar i framtiden.. Det känns äntligen som det finns ett ljus i slutet av tunneln. Det har varit mörkt från och till den senaste tiden men som sagt så verkar det vara på väg att vända.
Inga mer dilemman eller jobbiga situationer!

Från 4 till 1, valet var inte svårt.

Känner mig inte kry ännu men bättre än igår helt klart. Har tvättat nu på förmiddagen, ska snart gå ut och hämta det sista. Så oavsett vad mer jag får gjort idag så kan jag iaf pricka av en sak på listan. Borde även hinna med detta är det tänkt; handla, panta burkar, städa toaletten, vika kläderna i sovrummet, göra inlämningsuppgifterna i "Information och Layout" och Företagsekonomi. Ganska fullt upp med andra ord, men vissa saker sparar jag nog till imorgon istället. Vill ju ha lite energi kvar till ikväll för hur mycket jag än planerar att komma i säng i tid så drar tiden iväg på något konstigt sätt.

Nu ska jag gå ut i tvättstugan sen försöka samla energi för att orka gå ner till affären.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer