söndag 7 september 2008

kom ihåg mig


Ett sista inlägg på en vecka eller så (om jag inte råkar springa på en dator där nere för då kan nog inte fingrarna hålla sig borta men det känns som syrran kommer göra allt hon kan för att hålla mig borta från allt vad datorer heter).
Syrran och Henrik kommer och hämtar mig 04.30 imorgon bitti så snart måste jag försöka komma i säng. Upp 4 tänkte jag (gäääsp). Men fy tusan vad skönt det ska bli med semester, det här behöver jag verkligen! Kommer dock sakna min lilla älskling sjukt mycket. Har aldrig varit ifrån honom så här länge.. saknar honom när han är på dagis juh! Har pussat massor nu innan han la sig. Det sista han gjorde var att ge mamma en blöt puss på kinden <3 Jag snaggade honom nu innan han la sig också så nu är han kortklippt och fin min lilla älskling. Kommer nog bli ett par videosamtal tror jag.. Hoppas det funkar där nere bara :-/

Dagen på jobbet har gått alldeles utmärkt. Trivs så jäkla bra. Önskar att jag kunde jobba mer än vad jag gör bara. Men men..

Passet var inget problem att fixa heller. Det gick jättesmidigt.

Men nu ska jag lägga mig i badet så jag kommer i säng nångång.

Ha det så bra!


/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer