lördag 6 september 2008

Go'bit

Idag har man jobbat, det gick väldigt bra faktiskt. Jag slapp bistron i största del eftersom jag var rastansvarig och bara behövde stå där för att lösa av Carin. Samma sak gäller imorgon så det känns bra :-) Men det var sjukt mycket folk på BT idag. Vi har ju lanserat en ny katalog så idag hade vi en tävling och Co-worker folk stod och bjöd på saft, kakor och kaffe (been there done that). Så det var lite stressigt ett tag men så kan det vara, bättre det än när det är för lugnt. Träffade på en gammal lärare, eller ja jag har inte haft honom så mycket men han känner mig gamla klassföreståndare Bengt som jag hade i högstadiet (en av de bästa!) så jag bad honom hälsa honom från mig :-)

Efter jobbet så åkte jag ner på stan för att ta en fika med min kära vän Erik.N. En "fika" blev snabbt till öl och cigg på Panini, lika trevligt som alltid i hans sällskap. Men snart är det slut med cigg för våran del, både jag och Erik har beslutat oss för att sluta den 9e september. Fan för dig Erik om jag får reda på att du rökt sen. Ska nog pressa Markus att berätta :-P Så försök inte lura mig gosse! Bjuder på en bild på en av världens goaste killar här också. Han ser lite trött ut men det är nog för att han är det också ;-)

Skickade in mina uppgifter i företagsekonomi B igår och idag hade jag fått svar från min lärare; "Kanonjobb" så det gick verkligen bättre än vad jag trodde :-) Det känns bra. Nu behöver jag inte oroa mig för det när jag i Grekland. Kan bara släppa allt som har med skolan att göra, jag ligger nämligen 3 veckor i förväg i planeringen i både ECDL B och Företagsekonomi B. NICE! Men shit vad kul det är med ekonomi, kan verkligen tänka mig att jobba som ekonomiassistent när utbildningen är klar :-)

Men nu ska jag pallra mig från datorn och packa.. eller kan inte packa så mycket eftersom Kevin ligger och sover och det jag ska packa ligger i sovrummet. Aja, inte så mycket att göra åt. Får packa imorgonbitti istället.

Godnatt!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer