fredag 5 september 2008

TTB, TG, TI, FK, RK, TB osv...

Det är BARA förkortningar i min FeB-bok. Blir tokig! Men igår blev jag klar med inlämningsuppgiften med lite hjälp av min goda vän Peter :-) Jag ska alltid krångla till det märker jag. Jag tror alltid att allt är svårare än vad det egentligen är.. typiskt. Hade lätt löst uppgiften om jag inte tänkt så jäkla mycket :-P Men nu är det som sagt löst. Fick även min inlämningsuppgift i ECDL B avbockad, Kris tyckte den var "kanonbra" hahaha. Inte så komplicerade saker direkt. Tack och lov att man är datorintresserad säger jag bara.

Så idag ska jag försöka göra resten av inlämningsuppgifterna i ECDL B och även inlämningsuppgift 3 i FeB så att jag inte behöver tänka på allt det där när jag är nere i Grekland. Som tur var fick jag flytta fram provet i ECDL B då jag kommer hem samma dag som det är skrivning. No problems.

Imorgon är det jobbet som gäller, hoppas Milla har kryat på sig så hon kommer till jobbet. Inte riktigt lika kul utan henne :-(

Imorgon efter jobbet var det tänkt att jag skulle stanna kvar i stan och umgås med Erik men så blir det nog inte tyvärr. Hinner helt enkelt inte. Sen på söndag hinner jag ingenting eftersom jag ska till Arlanda direkt efter jobbet så vette tusan när jag är hemma igen. Jessica och Henrik kommer och hämtar mig kl.04.30 på måndag morgon (gäsp).

3 dagar kvar till Grekland
4 dagar kvar tills jag slutar röka!
Återkommer med ett mer intressant inlägg under dagen.

/jonna

1 kommentar:

  1. Hello. Javisst är det härligt med Fek :) Vad ska ni läsa för nånting nu under kursen då? Jag läser ju också fek, fast på universitetsnivå då.

    Kram Marre

    SvaraRadera

Kommentarer