onsdag 3 september 2008

Bitterljuvt

Samtidigt som jag ser fram emot en vecka i utlandet fick jag igår tråkiga nyheter.. Jag avskyr det där namnet, även om det i detta fall inte var "så farligt" så vill man aldrig höra det. Speciellt inte när det handlar om en person som man älskar. Jag finns här för dig gubben, det vet du. Jag älskar dig!

Det är bara 5 dagar kvar tills vi åker och jag har miljoner saker att göra, har ingen aning om hur jag ska hinna med allt med tanke på att jag har en sjuk son hemma (han var på dagis igår men de ringde på em eftersom han var så kinkig), jag ska jobba i helgen och så måste jag hinna fixa passet. Idag ska jag in till stan för att åka till optikern, växla pengar och hitta en ny baddräkt (håll tummarna). Det är kanske inte bästa tiden att leta efter en baddräkt nu.. hmm.. Aja i värsta fall får jag väl kolla efter en ny därnere. Jag har ingen aning om när jag ska hinna packa men det får lösa sig helt enkelt. Måste även göra den här veckans och nästa veckas uppgifter till skolan. Jijks! Och jag som avskyr att stressa :-/

Men nu måste jag hoppa in i duschen.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer