torsdag 11 augusti 2011

4400

Jag och min fina ligger i soffan och tittar på 4400. Myspys! Barnen sover gott i sina sängar och strax tänkte jag hoppa in i duschen.

Imorgon väntar fika med fina Sabrina innan dagishämtning osv. Så himla härligt att hon är hemma igen tycker jag :-) har saknat att umgåtts med henne under det året hon varit borta...

Vänner är underbart att ha :-)

Skickar en kram till min (gravida) vän Sanna som inte mår nå vidare så här i början av sin graviditet. Tänker på dig gumman, hoppas det blir bättre snart <3

Får träffa bästa svärföräldrarna imorgon lät det som också :-) kul! Hoppas jag och T kan åka ner och hälsa på dem snart, det var ett tag sen sist.




Livet är väldigt bra just nu.
Det njuter jag av :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer