onsdag 3 augusti 2011

Inte

Jag har inte glömt bort bloggen, men sen jag kom hem från Fårö-semestern har jag lagt all tid på mina underbara killar (som jag saknat som en tok) och på att fixa här hemma.

En uppdatering om veckan på Gotland kommer förhoppningsvis imorgon, jag ska dessutom lägga upp några av bröllopsbilderna jag tog i lördags på Emma och Rasmus bröllopsdag :) Jag är riktigt nöjd med några av bilderna. De var så otroligt fina tillsammans, ett riktigt sagobröllop som inte kunnat bli bättre. Jag höll dessutom mitt tal inför allihopa, trots min scenskräck :-P Så det kändes bra att jag tog mod till mig. Det känns alltid bättre efteråt även om det kändes som att jag skulle falla ihop och dö när jag stod där uppe (haha okej, kanske inte så farligt). Men blyg som man är, ja då är det kanske lite jobbigt att tala inför en massa människor.

Idag har jag och T fyndat våningssäng till pojkarna. Äntligen! Nu slipper lilleman sova på en madrass på golvet. Han hade bråttom i säng ikväll kan jag lova, haha. Det händer sällan.

Men nu är det dags för mig och älsklingen att krypa ner under täcket också. Jag somnade ifrån filmen vi tittade på så jag tror att det kan vara bra att göra sig i ordning och lägga sig nu.

Jag är sååå lycklig, kär, glad och livet är underbart :-)
Mina killar förgyller mitt liv till fullo.
Lyckligt lottad, för vet ni vad? Lycka kan man inte köpa för pengar.

Godnatt allihopa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer