lördag 20 augusti 2011

FAN!

Håret blev alldeles för kort... Visst ville jag ha kort men inte sååå här kort! Jag förklara för min frisör hur jag ville ha det, men nånstans blev det ett missförstånd och hon började klippa vid öronen (efter att hon kortat av i bak) och tog jättekort direkt så redan då var det kört för att göra något åt det :'( Trodde nästan att tårarna skulle komma där en stund, men jag är ju inte en sån person. T vart iaf jätteglad, han tycker om det, men jag måste nog ta lite tid att vänja mig.. Tur för han det som absolut ville att jag skulle klippa kort :-P
Just nu är jag iaf väääääldigt glad att mitt hår växer fort.
Efter frissan åkte vi till marknaden och tog oss en tur där. Hittade inget speciellt, kikade runt mest. Sedan blev det lunch innan vi åkte hem. Jag och lilleman har legat på soffan och degat sen dess och T har varit duktig och städat ur bilen bl.a :-) Världens bästa karl! Jag är så glad att jag har han i mitt liv.

Nu ska jag försöka hålla liv i lilleman, han är trött och seg idag. Beror nog på det trista vädret...

Kram

2 kommentarer:

  1. Lite jobbigt när man blir missnöjd sådär, men jag tyckte det var jättefint :)

    Ja, apropå tidigare. Ska bli jättekul att träffa klassen igen nästa år. Jag hoppas också att många kommer :)

    Kram Marre

    (tycker det är lite jobbigt att det är så omständigt att kommentera här hos dig ;))

    SvaraRadera
  2. Tack vännen :)

    Ja det ska verkligen bli kul att träffa alla igen. Jag kan inte bara förstå att det snart gått 10 år!! Hur gamla börjar vi bli egentligen? haha

    Är det omständigt att kommentera? På vilket sätt?

    Kram kram vännen

    SvaraRadera

Kommentarer