tisdag 16 augusti 2011

Yay!



Åh imorgon ska jag till min vän Sonny i hans fotostudio :-) Det ska bli kul.

Idag har jag bara varit hemma, plockat och röjt lite. Har även ringt till sjukhuset och det blir ett besök dit på måndag morgon för lilleman. Jag tycker det är så skönt att ta tag i saker som man går och oroar sig för. Tur att min bästa vän har lugnat mig lite på den fronten iaf.. jag tycker det är väldigt bra att hon är utbildad logoped :-)

Nu är det bara 1½ timme kvar innan mina fina killar kommer hem igen. Längtar! Hoppas min mage vill hålla sig lugn ikväll så jag och T kan fortsätta beta av några avsnitt av 4400 :-) Såg iofs 3 stycken avsnitt igår men det är mycket trevligare om man slipper må dåligt.

Måste fundera ut något att äta till middag också...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer