torsdag 25 augusti 2011

Vardagslycka

Idag ska jag och älsklingen ha lunch-dejt på stan :-) Det är hur mysigt som helst, det är våran kvalitetstid, haha.

Gårdagen var en sån där dag jag skulle vilja klippa ur från tidslinjen och klistra in i "minnen-för-livet-albumet". Trots att det var en "vanlig" vardag så kändes allt så där over the top - underbart! Jag kände mig så otroligt lycklig, mer än vanligt. Det var så mysigt och härligt att spendera tiden med mina fina hjärtan. Så många ljusglimtar som man kommer minnas för alltid. T.ex när vi satt vid köksbordet och Kevin konstaterar mellan tuggorna; "L är söt hon". Ja då smälter man! Och sen få krypa ner i soffan, tända ljus på borden och få sitta där i famnen på den man älskar. Ja livet blir inte så mycket bättre än så :-)

Det är en egenskap jag älskar hos mig själv. Jag kan känna lycka i de minsta små sakerna, t.ex i vardagslivet. Jag tycker det är skönt med rutiner och allt annat som hör vardagslivet till.

Men nu ska jag sluta pladdra på om detta och börja göra mig i ordning för min lunch-dejt ;-) Wraaaw!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer