tisdag 30 augusti 2011

Attans bananer!

det kan kännas som det inte finns nåt slut på eländet men förr eller senare så står man på jorden med fötterna igen...
Lite smått dålig start på den här dagen måste jag säga. Inte alls vad jag hade räknat med, men det blir inte alltid som man vill eller hoppas på. Då gäller det att hitta andra vägar att gå helt enkelt, vilket jag får göra nu. Det finns alltid en alternativ väg till sitt mål, det gäller bara att hålla ögonen öppna så man inte missar den.

Pga strulet som nu uppstod idag så behöver jag lägga på ett kol för att allting ska kunna fungera som jag vill. Men skam den som ger sig. Det kommer alldeles säkert bli en tuff höst/vinter, men när den är klar så blir allting så mycket lättare istället :-)

Precis som en av föreläsarna på kursen igår sa; "Jag är en optimist och jag kan inte tänka mig vara något annat". Så är det; jag är en optimist och jag har varit med om värre kan jag lova. Nu är det bara att kavla upp ärmarna och sätta igång för här blir det tusan inga ungar gjorda.

Kom ihåg det; ge er för tusan inte utan kämpa på!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer