måndag 15 augusti 2011

Ny vecka, wiihooo!


Jag är nog en av de få som tycker att det är kul med ny vecka, jag vet iaf att min kära T inte håller med mig där :-P
Själv ser jag fram emot en vecka där jag (förhoppningsvis) hinner få massa massa gjort :-) Bl.a ska jag fixa här hemma, åka till min vän Sonny för lite fotografering (wiiihoo) och så ska jag boka klipptid! T tycker att jag ska klippa kort.. men jag vet inte. Vågar jag? Hjäääälp! Jag vet inte vad jag ska göra... det är ju så himla praktiskt med långt hår ju :-P Aja, det blir väl som det brukar bli; jag bestämmer mig när jag sitter där i stolen hos frisören. Funderar iaf på en liknande frisyr som denna nedanför. Det är ungefär sånt kort frisyr som jag haft tidigare. T tycker även att jag ska bleka håret, typ kritvitt :-P Men vette tusan om jag vågar göra det när jag är så mörk egentligen.. Den karamellen får jag nog suga på en stund...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer