måndag 22 augusti 2011

Måndag

Ny vecka igen. Denna började med att ta med lilleman till logopeden, vilket resulterade i att det blir ett föräldrasamtal nästa vecka för min del. Känns riktigt bra att få ta med lilleman dit så att man kan få lite hjälpmedel på vägen :-)

Efter sjukhusvistelsen lämnade jag lilleman på förskolan och gav mig av hemmåt. Nu ska jag sätta mig och gå igenom lite papper inför skolstarten så att jag har koll på allting. Måste även skicka in det sista till CSN så det blir någon ordning på det där nångång.

Tråkigt med detta väder bara. Hade gärna varit ute och klippt gräsmattan idag nu när magen är okej igen. Jag förstår inte riktigt vad problemet med den är. Mådde bra igår på eftermiddagen sen på kvällen började jag må dåligt igen, la mig på soffan och somnade där vid 20-tiden. Älsklingen väckte mig halv tio och undrade om jag skulle lägga mig i sängen istället... mådde blä! men idag när jag vaknade mådde jag bättre igen. Hoppas det håller i sig nu så man slipper må dåligt nå mer på ett tag.

Håller tummarna för att det blir en tripp ner till Örebro i helgen :) T's brorsdotter ska döpas, det skulle vara jättekul om vi kunde åka. En liten familjetripp med alla barnen. Mysigt!

Men nu skulle jag ju ta tag i papperna..

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer