onsdag 31 augusti 2011

Meeen då!

Tänk om något kunde gå lite bättre för en gångs skull. Lite smått less på alla motgångar för tillfället. Känns som värsta deja vú i det jag skriver för tillfället, det kanske beror på att det varit rätt många motgångar senaste tiden. Men jag kämpar vidare. Man kan inte låta alla motgångar dra ner en... man kan bara gå en väg och det är frammåt. Jag gör vad jag kan för att lösa alla problem som hopar sig framför mig. Det känns som man försöker ta sig fram medan man får stå ut med att ha sånt där jobbigt ilande "isregn" i ansiktet, stonkandes för en uppförsbacke i motvind. Det som bär en framåt är att man vet att när man väl kommer hem så kan man ta sig en varm dusch och sedan krypa ner under täcket tillsammans den man älskar (för det mesta iaf). Oavsett så är poängen att det finns ett slut på uppförsbacken, motvinden och "isregnet".

Jag längtar tills jag "kommer hem". Speciellt nu...

Dags att åka in till stan och springa några ärenden. Har lilleman i sällskap idag eftersom han varit lite snorig och hostig de senaste dagarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer