onsdag 10 augusti 2011

Just nu

Det är många projekt på gång här hemma och jag har ju faktiskt glömt att berätta vad min fina hade gjort när jag var på Fårö i en vecka. Han berättade så snällt att han hade en överraskning till mig när jag kom hem, men han vägrade berätta något mer än så :-P

På bilden ser ni en fiiin fiiiin trävägg som T har satte upp för min skull medan jag var bortrest, ingen dålig överraskning tycker jag :) Jag tycker det är så otroligt fint med träväggar, denna ska få bli vit när allt är klart. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska ha ovanför sängen ännu, men vi kommer nog på nåt bra ;-) Sovrummet kommer bli så mycket ljusare och härligare med en vit trävägg och det gillar jag.

Nu vill jag bara att timmarna ska gå lite snabbare så att jag får åka och hämta min fina på jobbet i stan. Lilleman är hemma nu, inskolningen hade gått klockrent idag också. Han ville så klart inte gå hem när jag hämtade honom; "Snääälla mamma, får jag leka en liiiiten stund till". Han hade lekt med L men även med en massa andra barn. Han verkar inte ha problem att få nya vänner iaf och det är en bra egenskap tycker hans mamma ;-)



Dags att plocka ihop tvätten.

Ps. Ibland kommer man till ett vägskäl där man måste göra ett val. Idag gjorde jag ett val, förhoppningsvis det rätta. Pga allt jag gått igenom så var det inget lätt beslut, men jag följer mitt hjärta denna gång. Jag hoppas mitt hjärta känner mig väl vid det här laget.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer