torsdag 11 augusti 2011

Fixas

Idag när barnen är lämnade på förskolan och jag har skjutsat T till jobbet så ska jag hem och börja få lite ordning i arbetsrummet. För det är KAOS här just nu; papper överallt, saker som inte ens ska vara här och oordning bland mina saker. Detta medför ett inre kaos i mig så jag vill få ordning på detta innan skolan börjar, så slipper man tänka på det och istället koncentrera sig på de uppgifter som ligger framför mig.

Sen ska jag luncha med min fina T idag :-) och kanske även ta en fika med min fina vän Sabrina. Det låter som en riktigt härlig dag tycker jag. Precis vad jag behöver efter gårdagen som kunde ha börjat bättre.

Nu är det dags att se till att alla barnen är vakna... men jag tycker att det låter så, hehe. Kanske ska se till att mannen är vaken istället. Jag förstår mig inte på morgontrötta personer ;-) haha

Önskar alla en underbar dag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer