onsdag 24 augusti 2011

Onsdag

Hela dagen igår spenderade jag med min vän Björn. Vi hittade på en massa kul, bl.a fotade jag hans nya bil :-) han bjöd även mig på lunch på Svenssons i stan, tusen tack vännen för en mycket rolig dag!

Efter middag med kiddsen igår så la jag mig i sängen för att vila eftersom huvudet höll på att sprängas, det resulterade i 11 timmars sömn... shises! Idag är man med andra ord - utvilad!
Min underbara sambo var så snäll, han fixade middagen, klippte gräsmattan och la alla barnen medan jag låg och sov. Tack älskling! Jag får nog försöka komma på nåt bra att kompensera honom med snart ;-) hihi

Idag ska jag sätta upp lite hängare osv. i sovrummet. Så jag har nånstans att hänga upp smycken, väskor och grejer. Garderoberna är överfulla redan så där finns det ingen plats för sånt där :-P men det blir nog bra hoppas jag. Jag är ju egentligen väldigt mycket emot synlig förvaring som är framme, men i vissa fall kan man inte dölja allt så det får helt enkelt bli så nu.

Ställde mig på vågen nu på morgonen; 55,8 kg. Vilket betyder att jag bara har 0,8 kg kvar till min målvikt. Men även om jag når den så behöver jag komma igång med att träna igen. Saknar mina och Kristinas pw's vi tog i våras. Jäklar vad duktiga vi var där ett tag :-)

Nu blir det lite frukost och sedan ta tag i de där hängarna och det.

På fredag blir det Örebro med la familia. Myspys!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer