fredag 19 augusti 2011

Jag älskar fredagar!

Ja det gör jag verkligen. För fredagar betyder att det alldeles snart är helg och att jag får ha min fina T hemma i två hela dagar. Denna helg betyder även Selångers marknad och hårklippning.

Gårdagens eftermiddag/kväll var ingen höjdare. Jag vart jättehängig och spenderade ett par timmar i sängen innan jag orkade ta mig upp för att lägga Kevin och sedan vidare till soffan där jag spenderade resten av kvällen. T är inge kry idag heller.. verkar som det är något på gång.. vill inte bli sjuka nu :-( Typiskt! Men jag känner mig iaf lite piggare än vad jag gjorde igår kväll. Hoppas det går över snabbt, vad det nu än är vi har fått.
Så här långhårig är jag i detta nu. Men snart är det ett minne blott.... Bild på nya frisyren kommer imorgon kväll när jag kommit hem från frissan.

Hoppas alla får en härlig helg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer