onsdag 10 augusti 2011

Hmm..

Sitter och funderar på hur jag ska göra med håret. En klippning ska bli av snaaart, men frågan är HUR jag ska klippa mig. Samtidigt som jag är less på mitt långa hår och funderar på att klippa kort igen så är det så himla skönt med långt hår; bara slänga upp i en toffs om man har bråttom.
Jag behöver nog fundera ett tag till innan jag tar något beslut. Jag vet ju att jag trivs i både kort och långt... alltid samma visa när det gäller detta :-P

Idag, andra dagen på inskolningen, gick det alldeles galant att lämna lilleman på förskolan. Han var inte ledsen eller inte ens nåt gnäll överhuvudtaget. När jag sa att jag kommer och hämtar honom vid 13-tiden så sa han bara; "mamma, jag ska inte vara ledsen". Naaaw! Mammas lilla stora kille :) Han ville nog helst bara att jag skulle gå så han fick börja leka, hehe.

Så vad ska jag göra hela dagen då? Ungarna är på förskolan och mannen är på jobbet. Hmm... jag hittar nog på nåt :)

Hoppas alla har en riktigt bra dag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer