torsdag 11 augusti 2011

Lång lunch



Har fått lite gjort idag iaf, även om det var lite segt att komma igång när jag hade kommit hem efter ha lämnat barnen och mannen.
Har rensat upp lite i arbetsrummet, bytt sängkläder och hängt upp en av (miljarder) påsar med kläder som legat nerpackat ett tag. Det börjar nog bli ordning nu (ironi) :-P

Nu är det snart dags för mig att göra mig i ordning och åka in till stan för att ta en lång lunch med min fina. Jag ska försöka hitta till våran p-plats i p-garaget innan jag ska möta upp honom också. Hmm.. undrar hur det ska gå? Aja, det får lösa sig. Jag avskyr p-garage, de är så trånga och det står alltid bilar huller om buller överallt, lågt i tak och obehagligt. Men det är bara att bita sig i läppen och gör't.

Vill passa på att skicka ett tack till min underbara mamma. Tack för att du finns där och lyssnar, stöttar och säger rätt saker när jag behöver höra dem :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer