torsdag 4 augusti 2011

Emma & Rasmus



Detta är till mina vänner, Emma och Rasmus som i lördags den 30 juli, blev man och hustru.
Tack för att jag fick vara med och dela er speciella dag.
Det var ett sagobröllop från början till slut.

Hoppas ni får leva lycklig tillsammans i resten av era liv.

"Att denna otroligt härliga kvinna verkligen är den flicka som jag växt upp med, är idag nästan lite svårt att förstå. Från dock-lekar, snöbollskrig, monsterklubb, tonårsproblem och skoltid till arbete, mammaprat och inredningsdiskutioner.
Ja jag tror att vi har växt upp nu.
Och jag som känt dig i hela mitt liv vet att du alltid strävar efter det bästa, vilket framgår även idag. Nu tänkte jag kanske inte i första hand på ditt val av fotograf (mig), utan snarare i ditt val av make. En bättre man än Rasmus kan du inte finna, det är jag övertygad om.
Det är så otroligt härligt att se er tillsammans, när ni strålar ikapp av kärlek till varandra.
Jag önskar er livslång lycka."


© jonna holmgren

3 kommentarer:

  1. Men åhh så fina bilder du tar. Du är ju ett proffs. Varför satsar du inte på de???? Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen :)
    Det är tyvärr inte så lätt att lyckas i den branschen, men hobbyfotograferande gör jag mer än gärna :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vet inte om min kommentar kom med så jag provar igen. Du kanske har lust o hobbyfotografera mina tjejer då? I levande miljö. Inte tillagda poser eller så utan kort tagna i stunden precis som du har tagit superfina kort på Kevin. Du får betalt såklart

    SvaraRadera

Kommentarer