torsdag 18 augusti 2011

Resultat


Här är en av bilderna från fotograferingen igår. Det vart rätt häftigt med dammet måste jag säga. Det är som sagt väldigt kul att leka med fotografier och att hitta på nya roliga saker att göra när man fotograferar. Som jag misstänkte så blev suget efter att fota ännu större efter igår ;-) Jag hoppas jag och Sonny får chansen att ge oss ut snart igen och fota lite, det blev nämligen lite stressigt igår.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag ska klippa av mig håret. Japp, jag har bestämt mig för att klippa kort nu. T tycker också att jag ska göra det ;-) Lite ångest har jag inför det eftersom det ändå tar ett tag för håret att växa ut igen, även om mitt växer som ogräs.
Sist jag klippte kort var i maj förra året tror jag, så sen dess har det växt en hel del skulle jag vilja säga. Så är det att jag ångrar mig får jag bita ihop ett år eller så :-P haha

Dags för frukost.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer