lördag 13 augusti 2011

Familjedag

Vilken härlig och mysig familjedag vi har idag :-) Jag njuter för fullt!
Morgonen började med en, som alltid, mysig frukost och efter det har barnen lekt medan jag och T fixat här hemma med lite smått och gott.
Sedan tog vi oss iväg till stan och kikade in Drakfestivalen. Så otroligt mysigt att strosa omkring där med alla barnen, hand i hand med min älskling. Barnen tyckte det var jättekul att kolla på båtarna som tävlade och Kevin sa stolt att han skulle minsann göra det där när han blev stor och då måste vi alla komma dit och heja på honom :)

Sen, efter lite handling och fix, så tog vi oss en lunch på balkongen. Riktigt mysigt!

Nu är det full fart på barnen och jag ska väl försöka fixa lite till här hemma nu. Snart är det slut på "ledighet" för mig och allt återgår till långa dagar för mig igen i och med att skolan börjar igen. Måste säga att det ska bli riktigt kul att börja på Universitetet :-) Det ser jag verkligen fram emot, även om det innebär mycket plugg och långa dagar.

Dags att göra nytta.

Hoppas alla har en riktigt härlig helg och att ni också får njuta av den härliga solen :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer