fredag 12 augusti 2011

Kamel

Jag har verkligen fastnat för "kamelfärgs-trenden" som är nu. Det är så himla fint nu till hösten. Denna jacka finns på H&M för 399:-, den är jag sugen på. Testade den idag när jag var i stan och det var riktigt skön. Dock har jag en jacka i nästan exakt samma modell, fast svart. Men det är ju inte riktigt samma sak va? hehe

Nu är det bara ca 1 timme kvar tills jag ska hämta lilleman på förskolan. När vi kommit hem så ska han och jag sätta oss med skriv- och räknehäftena som jag hittade på stan åt honom igår. Ska se om han tycker det är roligt (vilket jag hoppas på så klart). Sen ska vi åka in till stan och hämta T på jobbet och sedan stora och lilla L på förskolan. Ikväll blir det hemmalagad pizza till middag, fredagsmys :-) Kan tänka mig att det blir en film eller några avsnitt av 4400 för mig och min fina när barnen har somnat sen ikväll.

Life is good!

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer