söndag 28 augusti 2011

Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en tripp till Kumla där vi hälsade på T's bror med familj. Lilla Saga skulle ha namngivning och det var en underbar dag med en massa härliga människor :-) Även om bilfärden vart lång och lite småjobbig för barnen så gick det ändå smidigare än vad jag hade räknat med. Hemresan gick dock bättre och alla ungar somnade innan vi ens lämnat Kumla, inte så konstigt egentligen eftersom de alla 3 röjde loss rejält HELA dagen. Somnade som stockar när vi kom hem mitt i natten också. Jag och T är väl fortfarande lite slitna, men vi har ju hela dagen på oss att återhämta krafterna inför en ny vecka.

Denna vecka har jag mycket på agendan för det är nämligen denna vecka som skolan börjar på riktigt. Hjälp! Jag är lite smått nervös men mest av allt så ska det bli kul! Jag ska även på föräldrasamtal hos Kevins logoped.

Hela söndagen innebär lugn och fix inför veckan. Storhandling ska göras bland annat, men först ska jag ta och hoppa in i en efterlängtad dusch innan syster & svåger dyker upp på en snabbvisit :-)

Hoppas alla haft en minst lika härlig helg som mig.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer