fredag 26 augusti 2011

Meeen!

Snacka om kontraster!! I förra inlägget skrev jag om onsdagen, hur underbar den var och nu ska jag skriva om torsdagen och om hur HEMSK den var. Det var raka motsatsen där kan jag lova. Det kändes som ALLT gick fel igår och det strulade enormt med allt. Barnen var dock exemplariska (i stort sett) så det var skönt att det rullade på iaf :-) Sen avslutades ju dagen med att jag fick somna i min älsklings famn och det behövdes efter den dagen kan jag lova.

Hur som helst, denna dag kommer bli stressig och jobbig. Jag ska strax skjutsa älsklingen på jobbet och sedan åka och lämna in bilen på verkstad. Sedan knalla därifrån, eller möjligtvis åka buss (inte för att jag vet vilken buss jag ska ta därifrån), hem och packa det sista, göra mig i ordning och handla matsäck inför bilresan och göra i ordning de. Sedan HOPPAS på att de snabbt lagar bilen så jag hinner hämta den en bra stund innan jag ska hämta ungarna på förskolan, sen hem och ge ungarna middag och förhoppningsvis vara klara för att hämta gubben på jobbet 16.15. Tror ni på det? Haha, det gör iiiiiiiinte jag :-P Vi kommer nog komma iväg till Örebro senare än vad det var tänkt, men det är bara att bita ihop och hoppas på att allt rullar på så smidigt som möjligt.

Ska se om gubben är klar nu.

Önskar alla en trevlig fredag och en härlig början på helgen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer