tisdag 23 december 2008

1 timme

kvar tills vi åker upp till Norrland. Ja det har varit mycket tjat om Norrland de senaste dagarna. Men det är bara för att jag längtat så mycket efter den här dagen.

Sitter och väntar på Jessica & Henrik nu, sen bär det av. Allt är packat och det är inte lite packning kan jag lova. Det blev ju extra mycket eftersom jag ska ha med mig madrassen till Kevin och sen all packning till honom. Han har en stor bag full med bara kläder. Vill helst slippa tvätta flera gånger där uppe så då tar jag hellre med mig mycket kläder. Men det kommer nog bli väldigt trångt i bilen upp men det får vi leva med :-P Packade om lite nu på morgonen så några plastkassar försvann iaf. Men folk kommer tro att jag ska flytta redan nu, så mycket skit är det. hahaha.

Idag när vi kommit upp så ska jag, Anders och plutten åka ut till Birsta för att handla lite. Anders ska köpa de sista julklapparna och jag ska titta efter en kofta till min klänning jag ska ha på nyår, annars kommer jag frysa ihjäl där ute hos Henke & Stina.

Gårdagen var stressigt men bra. Hann med allt jag skulle hinna med. Blev väldigt nöjd med håret och skulle gärna gå tillbaka till Studio Mickan men nu ska hon ha barn beräknat till den 10 januari så jag får nog ingen möjlighet att klippa mig hos henne igen. Efter jag hade varit där gick vi över till mamma och Lasse. Då blev det god mat, julklappar och ischoklad. Kevin fick en massa fina saker (jag med så klart). Men bäst av allt var nog morgonrocken han fick, sååå mysig. Den kommer bli välanvänd. Sen fick han även ett underställ av Jessica och Henrik i lördags och det kommer också bli vänanvänt. Han har det på sig just nu, perfekt att åka upp i :-)

Nu ska jag byta om och plocka ihop datorn så det också är klart.

I'll be back!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer