torsdag 4 december 2008

4 december

Jag är TRÖTT! väldigt väldigt trött. Jag blev väckt halv ett i natt av plutten som sedan inte hade någon tanke på att somna om utan höll mig vaken till halv fyra imorse. Då blev det soffan för mig fram till sju. Nu har jag lämnat honom på dagis och ätit en god frukost så nu är jag redo för dagen (hmm). Emelie dyker upp här vid 10-tiden, då ska vi göra klart feB-uppgifterna vi hållt på med och sedan ska jag sätta mig med affärsjuridiken och administrationen och göra klart uppgifterna som ska vara inlämnade imorgon.

Igår efter jag hämtat plutten på dagis gick vi för att fira Inger som fyller 40 år imorgon. Då blev det tårta och annat gott :-) Jag fick vara ett blondinskämt igår, men det kan jag bjuda på :-P haha

Nej här har jag inte tid att sitta, mycket att göra.

Ha en trevlig torsdag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer