torsdag 11 december 2008

Tillägnad min underbara särbo!

Jag har världens bästa pojkvän/särbo/blivande sambo :-D

De ringde från dagis idag igen, hämtade Kevin strax innan kl.14, feber och snorig igen. Så det var bara att knalla bort och hämta honom. Försökte förbrilt att skaffa barnvakt till imorgon eftersom jag och Emelie verkligen behöver plugga inför provet på måndag. Mamma sluta jobba 12 och sedan ville hon hem en stund efter jobbet innan hon kunde ta Kevin, vilket skulle innebära att jag inte skulle hinna få så mycket plugg gjort imorgon.
Men så ringer min älskling och säger att han tar ut vård av barn imorgon och kommer hit redan ikväll för att ha Kevin imorgon så jag kan plugga. Han är underbar!! Jag kan inte förstå att jag haft sån tur som träffat en sådan underbar människa.

Jag är så lycklig att jag kan spricka!
Ska bli helt underbart att flytta upp till honom sen.
Längtar!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer