onsdag 24 december 2008

Jag älskar Norrland

Jag trivs här uppe i Norrland, väldigt bra ärligt talat. Längtar tills det är dax att flytta men det är ett tag kvar tills dess...

Nu på morgonkvisten har vi varit och handlat och då träffade vi på Anders mamma som kom med en julklapp till Kevin :-) Han blir inte ett dugg bortskämd min skrutt.

Nu håller Anders på med morgondagens mat, fläskfilé med potatisgratäng. Julmat får man ändå så man klarar sig, gott med något annat ibland.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Vi ska hinna äta lunch innan vi ska åka och hämta Jennifer och sedan åka vidare till de ställen vi ska fira jul på. Det ska bli kul att fira jul hos Ylva & P.A i år. Skönt att vara hemifrån om inte annat. Men snart är detta hemma iaf så det spelar väl inte så stor roll. Kommer dock kännas konstigt att fira jul utan mamma & pappa, första julen utan dem för mig. Saknar dem :'(

Men som sagt, nu är det duschen som gäller.

God Jul

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer