måndag 8 december 2008

8 december 2008

Måndag igen, plutten står här bredvid och tittar vad jag gör. Snart är det dax att klä på honom och knalla bort till dagis.
Nu är jag utsövd kan jag lova, 9½ underbara timmar har jag sovit i natt. Var helt slut efter jobbet igår så redan vid 21-tiden kröp jag ner under täcket. Wonderful! Behövde den sömnen för den här veckan kommer som sagt bli stressig, nästa vecka kommer bli ännu jobbigare. Men sen får jag det lugnt, iaf inom den kategorin. Däremot ska jag springa runt och jaga Kevin på norrländsk mark i nästan 3 veckor :-P haha.

Idag får jag svar på lite saker förhoppningsvis, håller tummarna. Allt kommer bli så bra.

Idag ska jag förbi Emelie och äta nybakade pepparkakor innan det är dax att gå upp till skolan för handledning med Katarina.

Ha en bra dag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer