torsdag 18 december 2008

Vardagsrums skiss

En liten skiss över vardagsrummet som jag och Anders vill ha, nu kanske det inte kommer bli som jag tänkte men det gör inget. Det är bara roligt att få skissa på olika alternativ.
En liten förklaring till bilden;
Mittenpelaren där tv'n sitter är 100cm bred och går ut 40 cm från väggen. Skåpen på sidorna är 38cm breda och 64cm höga och går ut 20cm från väggen. I de övre skåpen sitter en infälld spot i varje överskåp. I mittenpelaren under tv'n ska det vara en 70x30cm lång skåpdörr. Bakom den gömmer sig dvd, wii-konsol osv.
De svarta "klumparna" är sacosäckar :-P

. . . . . . . . . . . . . . . . .

Jag har plutten hemma från dagis eftersom nästan alla på hans avdelning har åkt på magsjuka så då får han stanna hemma istället. Mamma hjälper mig med honom lite grann så jag ändå hinner med allt som jag ska fixa idag. Så nu är det tvättstugan under dagen och sedan ska jag ner till Köpmannen.

Nu ska jag ringa Anders och springa ut i tvättstugan eftersom plutten sover så sött :-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer